alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

100 dagen !!

Het isnu 17 december 2011 en over precies 100 dagen vertrekken we richting Vezelay. De tijd vanafnu tot de datum van vertrek is netzo lang alsde tijd die we straks onderweg zijn. Je kunt hetje haast niet voorstellen hoe lang dat zal zijn...........

NuAlie's benen weer herstellende zijn na de spataderproblemenzijn wevanmorgen weer met frisse moed op pad gegaan. Vera ging gezelligmet ons mee!Om halfnegen gingen we van start en liepen vanaf Hoogkarspel richting Enkhuizen. Bij de Hemaevenlekker doorgewarmdmet een kop koffie/thee en natuurlijks iets lekkers erbij!Vanuit Enkhuizen via het Streekbos enhet Weelenpad weer terug naar Hoogkarspel en de ca. 20 km zaten weer in de benen. Het wasfris, maar heerlijk wandelweer ende spierenhebben weer hun best gedaan. De rugzak thuis gelaten,Alie zag het nog niet zitten omop haar gevoelige benenhet gewicht van de rugzak los te laten.Dat doen we dus de volgende keer maar weer.

Om alvast een beetje in de sfeer te komen heb ik gisteravond de film 'The Way' gekeken. Een prachtige film over een Amerikaanse arts die de 'camino' - zo noem je de pelgrimstocht - uit naam van zijn- tijdenszijn eerste dag op decamino - omgekomen zoon loopt. Erg ontroerend, maar ook humoristisch en met prachtig gefilmde beelden en muziek. Echt een aanrader dus. Het is jammer dat de film niet vertaald is in het Nederlands, maar de Engelse versie is toch goed te volgen.

De afgelopen weken ook twee boeken gelezen van Nederlanders die de tocht ook hebben gelopen. Erg leuk en je krijgt goede tips voor de reis.

Binnenkort gaan we de treinreis boeken en zo bereiden we de tocht verder voor.

Tot de volgende keer!!!

riny

3 maal is scheepsrecht is dit de definitve site
Moest ik vandaag niet ?
ik wil je rugtas wel dragen hoor!!!!!!

Sophie

Nog even en dan is het zover! Succes met de voorbereiding :) Liefs X

smit.koedijk@ planet.nl

hallo meiden, wat gaan jullie goed, de berichten die jullie schrijven over de mensen waar jullie slapen ,dat is een mooie belevenis.ik neem aan dat jullie nog geen blaren hebben.een goede tip zet je ene been voor de andere vr gr wim