alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

Nog een nachtje

Het is zover: nog een nachtje slapen (als het lukt ) en dan stappen we morgenvroeg op de trein naar Parijs. In Parijs even een taxi scoren en dan vanaf station Bercy nog zo'n twee en een half uur met de trein naar Sermizelles. Van daaruit 10 km wandelen naar Vezelay en dan kunnen we in de grote Basiliek daar onze eerste stempel halen. Voor de eerste nacht hebben we een hotelletje geboekt omdat we deze dag toch een lange reis hebben en dan niet gelijk op zoek willen naar een overnachtingsadres. Deze zoektocht zullen we nog vaak genoeg hebben en op deze eerste dag willen we deze 'zorg' nog niet hebben.

De afgelopen week hebben we van familie, vrienden, collega's etc. 'afscheid' genomen en veel lieve kaartjes met ontroerende woorden en kleine - symbolische - cadeautjes gekregen. Van een opkikkertje tot een christoffel, gelukssteentje, gelukspoppetje, blarenpleisters etc. Allemaal lichtgewicht en de rugzak ziet er nu erg vrolijk uit !!!

Het doet je goed dat zoveel lieve mensen aan je denken en de reis in gedachten met je mee lopen. Heel bijzonder om dat nu al te ervaren..........

Net als Alie werd ik vanavond tijdens het eten ook verrast met een dichte envelop met kleine briefjes voor onderweg. Ik mag de envelop open maken en een briefje eruit halen als ik denk dat ik het nodig heb. Heel lief dus en ik ben erg nieuwsgierig naar de teksten. Zo kunnen Alie en ik af en toe tijdens een rustmomentje even 'contact' hebben met het thuisfront en dat zal ons beiden denk ik goed doen.

Het weerbericht voor de komende week is goed. Zo'n 19 graden met een zonnetje dus dat wordt best al wel zweten met een rugzak van inmiddels 11 kilo. Nou ja, beter als regen, daar zitten we helemaal niet op te wachten.

Allemaal bedankt voor de leuke, grappige, lieve en aardige reacties op onze site!!!

Dit is het laatste berichtje vanuit Nederland, morgen hebben we wifi en kunnen jullie dus even laten weten hoe de reis is verlopen. Daarna zien we wel hoe het loopt, als het lukt laten we weer een berichtje achter.

We zijn er klaar voor !!!!!

Reacties

Reacties

Sytske en Joop

We wensen jullie een goede en fijne reis toe .. Kom gezond en vol verhalen straks weer thuis.
We blijven jullie volgen !!!!!

Joke B

Alie en Marja, goede reis, we leven met jullie mee en hopen veel van jullie te horen, en steek nu een kaarsje aan voor jullie .
Veel Liefs uit Hem

Marian Stavenuiter

Hallo Maja en Alie heel veel plezier en een hele goede reis
Geniet er van.
Groeten uit Blokker Marian

Fred en Wil

Goede reis, geniet en blijf gezond! We zullen jullie volgen.
Groetjes, Fred en Wil

marcel en ina

Hoi Alie,

Niet gesproken maar bij deze wensen wij jou een hele goede tocht, respect dat je dit gaat doen! En eh .. laat je niet gek maken door mijn zussie he, jij bent toch ffies minder jong, succes !!

louise kotten

vanuit Castricum wens ik jullie een bonne Camino en vertel ze daar maar dat ook IK er aan kom.
Lieve groet van.............., Louise

Marjan

Na een zo lange voorbereiding dan eindelijk de dag van vertrek in zicht! Ik wens jullie heel veel wandelplezier. Gelukkig starten jullie met goed weer, dat is fijn.

Sandra Put

Hallo,
Wil jullie beiden heel veel plezier, sterke enz enz toewensen. Ik volg jullie zeker op deze mooie site.
Veel liefs en groetjes van.
Sandra Put

Jeanette

Spannend hoor meiden, jullie zijn vanmorgen vroeg vertrokken. Heel veel succes en hoop dat jullie goed aankomen! We kijken uit naar het eerste 'echte' reisverslag! Liefs van ons 3tjes ;-)

Joost

Hier mijn berichtje Marja;) Nogmaals heel veel succes en geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!