alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

de kop is er af

Even een kort verslagje van vandaag. Om kwart over zes op het station. Wat een verrasssing zeg. Stonden Vera. Karin en. Marjan op het station met spandoek!! Wat leuk van die meiden. Helemaal niet verwaxht. In hoorn kerssenboogerd stapte zus Riny in enreed mee naar Hoorn om nog even gedag te zeggen. Wat leuk! Reis verder goed gegaan. We waren. Om zes uur in Vezelay..De 10 km lopen was best zwaar. Het was warm en een steile klim. Goede oefening dus voor de kuiten. Lekker hotelletje en moorgen vroeg op pad. Dan gaat het echt beginnen. Tot een volgende keer. Er zitten misschien tikfouten in maar het typt lastig op een telefoon. Groetjes e n liefs van ons!

Reacties

Reacties

carla coblens

Lieve meiden.

wat een avontuur en leuk dat ik mee kan "wandelen"
kijk nu al uit naar het volgende verslag.

Ada

Goed gaan meiden :) Ik ga jullie volgen en genieten van de verhalen. en aangezien ik ook geen talenknobbel heb zal ik niet reageren op de taalfouten. (die er nu echt wel in staan :) :) )

Edith

Een lange dag voor jullie, maar de eerste dag zullen jullie niet snel vergeten!
Slaap lekker vannacht, hopelijk zijn de oordoppen nog niet nodig!
Succes morgen en veel plezier!
Edith.

Eva Zijp

Hoi Alie en Marja,

Spannend hoor zo'n avontuur! Maar petje af hoor. Ik wens jullie heel veel loopgenot en plezier. Hopelijk komen jullie met mooie verhalen weer thuis. Ik ga jullie zeker volgen!

Jeanette

Goed om te horen dat alles goed gegaan is. Nu genieten van het hotel en morgen er tegen aan! Heel veel plezier!!! Liefs

Sophie

Gelukkig zijn jullie goed aangekomen! Hopelijk hebben jullie een gezellig restaurantje kunnen vinden...
Succes morgen met de eerste echte wandeltocht! Xx Dikke kus

Karin

Mooi dat de reis goed is gegaan. Om kwart voor 7 vanochtend zaten we met z'n drieën aan de cappuccino en de thee. Slaap lekker, succes en veel plezier morgen. Groetjes

Sylvia

Nu is het echt begonnen dus....lekker slapen vanavond voor de eerste grote dag. Heel veel succes en veel loop plezier. Xx syl

Karin

Hey Marja en Alie,

Helemaal top hoor zo'n wandeltocht!! Ik doe het jullie niet na. Spannend allemaal, heel veel plezier samen!! Ik zie uit naar jullie belevenissen. Vele groetjes Karin M.

Corrie Boersma

Alie en Marja heel veel succes

Harm Medema

tikfouten zijn we wel gewend.... suc6!!!

Gerline

Hallo Marja en Alie,

Ook ik wens jullie een geweldige wandeltocht toe en Marja het was vandaag al vechten tegen al dat mannelijk geweld op de afdeling. We missen je nu al :.). Geniet van alle momenten. Succes en groetjes Gerline

Inge Steltenpool

De paden op, de lanen in, vooruit met flinke pas
Met stralend oog en blijde zin
En goed gevulde tas...

Marja en Alie, heel veel plezier, geluk en succes op jullie reis.

José

Hoi Ali en Mar,
De eerste km's in de benen. Hier is het ook heerlijk warm en heb vanzelf al een behoorlijke kleur. Vanochtend koffie met SED, spreek ik jullie " oude" collega's ook nog even. Co Pelt zei, ff zoenen. ik was gister jarig. echt Co, groetjes

Gerda

hoi Mar en Alie,
fijn dat jullie de eerste dag goed zijn doorgekomen,
op naar dag 2. succes en vooral genieten hoor !
Liefs, Gerda

Joke S

Dag wandeldames,

de eerste dag goed doorgekomen, dat is altijd een mooie opsteker, dan volgt de rest vanzelf, ..nou ja vanzelf, er moet wel gelopen worden, dus heel veel succes. Groetjes

Jenette

Hallo meiden,

De kop is er af en vanaf nu lekker ontspannen lopen. Veel succes en groeten.

Brenda

Gelukkig dat alles goed is gegaan, Papa belde gister al dat je goed was aangekomen.... Heel veel succes en dikke knuffels van ons !!!!

Milou

Hee,

Ik ben blij te lezen dat alles goed is gegaan.
Succes met de 2e dag en geniet ervan.
Spelfouten bij mijn moeder komen niet voor dus dan ligt het aan haar telefoon.

Kus milou

Jan Gr.

Hoi Marja en Alie, van mijn kant wens ik jullie heel veel plezier met deze onderneming. Zal regelmatig hier even spieken naar jullie belevenissen. Tot gauw.

Annemieke Groot

Hallo Alie en Marja,
Ik ga jullie ook volgen op jullie bijzondere reis :)! Heel veel succes en sterkte toegewenst.
Groetjes

atie klooster

Dat was een straf begin met zo'n kuitenbijter van 10 km, maar dat was een lekker opwarmertje. Heel veel plezier

tiny

geweldig meiden zet hem op

Birgit

Bij jullie wegen niet de laatste loodjes maar de eerste loodjes het zwaarst! Gaat helemaal goedkomen :-)

Sytske

Hoi Alie en Marja
Even een mailtje van de overbuurvrouw . Jullie mannen hebben al heel hard gewerkt in de tuin . Die ziet er vast tip top uit als jullie terug komen . Wat fijn dat het goed gaat. We blijven jullie volgen .

Maartje en Jan Windt

Alie en Marja,
Wij wensen jullie heel veel plezier toe bij jullie 'wandeling'en heel veel mooie ervaringen,
groeten,

mirjam sierkstra

Wat toch een geweldige onderneming van jullie, heel veel plezier en succes met al die kilometers. ik ga jullie ook gezellig volgen.

Harm Draisma

Hallo meiden, ik zie jullie zijn al op weg. Nou geniet er van.
veel succes.
Harm Draisma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!