alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

we have done it!

We zitten op de top van de berg en wat denk je? Wifi in het restaurant. Dat verwacht je niet. We hebben de klim gemaakt en het viel reuze mee. We vertrokken om half acht en waren na een korte pauze om twee uur in het klooster in Roncevalles. Het is er megadruk. We slapen met honderdtachtig man op ee kamer! Het is ook superstrak geregeld met inschrijven voor een bed, voor een maaltijd etc. Om zes uur is er een mis in het klooster en daarna eten. Het is nu wennen aan de drukte maar dat gaat straks ook wel weer. In ieder geval de zwaarste etappe gehad en nu op naar Santiago! Totale afstand nu ca 970 km . De 1000 is in zicht, onvoorstelbaar als je daar bij nadenkt. En het is nog steeds leuk! Lieve groetjes uit de bergen in Spanje. NB, we hebben nog sneeuwballen gegooid!

Claudia en Sandra

Hé dat hebben jullie supersnel gedaan! wat een toppers!!
Lekker dat de klim is meegevallen, dan blijft er nog wat energie over voor de volgende...
Veel succes met slapen vannacht.

Anneke

Super, klimgeitjes! Nu al die mensen om jullie heen zal inderdaad wel wennen zijn. Maar wat gaat het goed, houden zo!

Elsbeth

Dag pelgrims, lekker dat het goed gaat, met een voldaan gevoel boven komen, das genieten, nog heel veel mooie momenten toegewenst.kuzz

Diana

Hallo Meiden
Dat hebben jullie ook weer geflikt wel snel hoor.
zing maar we zijn er bijna.
GR Diana

geesje

Wat een kanjers.Blijf jullie volgen.Jullie verhalen zij ontzettend leuk.
Succes verder!

Sytske en Joop

Zo....jullie gaan hard. Op naar Pamplona en kijk uit voor de loslopende stieren daar...ach, zal wel meevallen...ze lopen daar maar een keer per jaar los. Het is daar wel een mooie omgeving...
Espero que tenais un tiempo bueno y montañas bajas...jajaja
Éxito !!!!!!!!!!

joke blokker

hallo alie en marja wat een toppers zijn jullie zeg van slapen zal niet veel komen denk met zoveel mensen drink maar een lekkere borrel en oordoppen in nu gr xxxxx

ellen en john

Wow meiden, wat een prestatie !
Petje af, hoor.
En al die ervaringen die jullie opdoen neemt niemand jullie meer af.
Succes in het Spaanse land en hopelijk zijn de weergoden jullie beter gezind de komende tijd.

Pieter en Joke

Hallo Dames,
Nou jullie hebben al heel wat doorstaan en meegemaakt.
En heel veel gezien.Wij hebben de grootste bewondering voor jullie.
Groetjes, Pieter en Joke.

Hennie en Ben

Super wat jullie doen, we leven allemaal mee bij de zwemvereniging, adres van de site doorgegeven aan de mede zwemmers en trainster Annie
Succes met het bedwingen van de overige trajecten. Groetjes, Ben & Hennie

riny

Oh Oh Mar
Goed dat Ger er niet bij is die vindt je haar veel te kort.
ik vind het wel stoe hoor
Als je terug bent is het precies op de goede lengte
Hoe kort is Alie haar haar?
Wat hebben jullie snel gelopen ,jullie hadden de overnachting niet nodig.
Hoe is het weer nu?
Geniet van alles ook de drukte

Wil

Dat was een leuke meevaller, zeg. Nu hoeven jullie alleen nog maar naar beneden te rollen :) Leuk om jullie verhalen te lezen. Veel succes en sterkte voor de rest van de trip!

ellen

Hallo Marja en alie, wat gaan jullie goed he? En ook de beklimming ging jullie erg goed af. Wat fijn voor jullie!.
Op naar de volgende 1000 km. We blijven jullie volgen hoor,en met heel veel plezier.
Liefs ellen

BKPKF

Jullie zijn de berg op gegaan, de meiden zijn vandaag weer het podium opgegaan voor een spetterend dansoptreden, dus we kunnen op iedereen weer trots zijn. Namens Kes bedankt voor de felicitaties, ze heeft er zin in.
Dikke kus!

Dorus en Karin

Wat weer een prestatie meiden, top!!! Succes en veel plezier. En straks wordt de vin rouge, bino tinto. Lieve groetjes van ons.

André en Carrolien

Hoi Marja en Alie, we wisten al dat jullie super konden lopen, maar deze tocht slaat natuurlijk alles!
Chapeau hoor!
We hadden zo onze bedenkingen over jullie eerste klim in de bergen, maar dat was dus nergens voor nodig.
De foto's die jullie nieuwe kapsels laten zien, spreken voor zich. Het lijkt wel of Alie een wilde nacht achter de rug heeft en Marja, jij bent nu helemaal sprekend je zus!
Bonne nuit met z'n allen op één kamer. (het wordt dus of een slaaptablet of weer slepen met je matras, Marja)
Succes ermee en voor morgen weer veel wandelplezier.

Dikke kus van ons

Jaap en Gertrud

Hoi Alie en Marja, toppertje hoor ,wat een reis. Jullie hebben er al een flink gedeelte opzitten dus dit gaan jullie zeker redden. Wij genieten mee door jullie verhalen. Hier alles goed ,Siemen was hier van de week om een koppie dus even lekker gekletst. Heel veel succes verder Lieve groetjes van de Elbaweg.

Milou

Wat zijn jullie toppers:). Ben trots op jullie... Nu zijn jullie lekker aan het slapen, ik hoop dat het lukt Mam...
Hahaha bij de kapper wat grappig,,
Heeeel veel succes nog de komende tijd en zet hem op kanjers.

Kuss xx

Valerie

Kanjers, heel goed van jullie. Zo zie je maar weer, waar je het meest tegenop ziet, valt achteraf reuze mee.
Ook leuke foto's....
Succes verder en groeten uit Hoogkarspel,
Valerie en de mannen

friedabus@hetnet.nl

Hallo Alie en Marja
De tuinclub uit Venhuizen leeft met jullie mee. wij volgen jullie wandeling op de voet maar gelukkig niet te voet.
op naar het Spaanse land, sterkte en succes. Frieda

Corrie Boersma

Alie en Marja, ik vind het geweldig dit dmv jullie verslagen zo mee te mogen beleven.
Geweldig!!!! wat jullie doen.
Zwaarste etappe gehad en nu gaan wennen aan de drukte. Succes.

lia en jan

Alie en Marja, we worden steeds trotser op jullie
terwijl jullie liepen en lopen zijn wij nog even naar Kroatie geweest daar waren de meeste mensen ook leuk
er werd alles voor ons gedaan
Meiden houdt moed.
Wij wachten op jullie kus van Jan Lia

José

Hebben jullie een stappenteller bij jullie???

atie klooster

geweldige prestatie! Alie kijk je wel uit met al die vrouwen en MANNEN nu je haar zo fantastisch zit. Iedereen is al zo lang van huis, dus let goed op.
Het is erg leuk om jullie over waarschijnlijk de reis van je leven te "horen"vertellen.
Geniet er van!
Hartelijke groet, Atie

fen

lieve oma, deze letters ken ik al

s l d v e k f n o p i p

tu

x Fen

kes

roos fox
cvbyuiroos
ik heb een mooie waveboard-step voor mijn verjaardag gekregen en hij is roze. Ik ben gister naar tennisles geweest.
een hartje voor jou oma en heel veel roosjes en hartjes voor jou oma

pip

lieve Oma
ik hep 1 wibel tant
en papa kan er nit tege !
lievs xxxxxxxxxx

pip

Joke S

Hoi lieve meiden,
Wat doen jullie het verschrikkelijk goed, maar niet naast jullie schoenen gaan lopen hè, met al die complimenten die jullie krijgen ????, maar jullie verdienen het wel.
Geniet van alles en groet

Thieu & Elly

Hallo marja en alie
jullie zijn over de helft wat een prestatie jullie zijn ook in een klooster geweest las ik . je weet dat de nonnen geen bh-dragen he, god onder steunt namelijk alles (geintje)
nou veel plezier tot de volgende keer,en hou vol

groetjes Thieu & elly xxx