alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

marja

Reacties

Reacties

Gertrud Wijnker

Hallo meiden, fantastisch zoals jullie je voorbereiden. Ik zou er zelf ook zin aan hebben had ik niet zo,n heimwee gehad. Natuurlijk wil ik jullie reis volgen. Liefs Ger.

Gertrud Wijnker

Ik volg jullie reis .

Martien en Ans Blokker

Wij wensen jullie een heel goede reis,een goede start en
veel plezier Wij gaan jullie volgen .

Groetjes Martien en Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!