alie-en-marja-naar-santiago.reismee.nl

We zijn weer thuis!!

Gisteren zijn we eerder dan verwacht weer thuis gekomen. Het was eigenlijk de bedoeling de 11e juni te vertrekken, maar het liep anders. We zouden misschien nog naar Finisterre lopen, maar de weersberichten waren zodanig slecht dat we daarvan hebben afgezien. Na drie weken lopen in de regen in Frankrijk en alle kilometers die we al hadden gemaakt, wilden we niet het risico lopen dat we weer 4 dagen met de regenponcho moesten lopen. Daarbij kwam dat het uiteindelijke doel was bereikt en we het eigenlijk wel een beetje hadden gehad.

Dat betekende dus dat we nogvijf dagen in Santiago 'moesten' blijven. Nu is een paar dagen daar verblijven geen straf (het is een soort Valkenburg) maar vijf dagen is echt te lang. We hebben dan ook besloten om te kijken of de ticket kon worden gewijzigd. Tot onze verbazing konden we de 6e juni al terug! En ja, als je die mogelijkheid krijgt, wil je eigenlijk wel zo snel mogelijk naar huis! We hebben dus twee dagen geweldig genoten van de gezellige drukte in Santiago en zijn gisteren in de middag terug gevlogen.

We hebben met een lach en een traan afscheid genomen van alle lieve mensendie we onderweg hebben ontmoet en zijn weer heel blij thuis te zijn. Op Schiphol werden we onthaald door Ger en Siem, kinderen en familie die eenspandoek hadden gemaakt.Er gaat dan heel wat door je heen enmettranen van blijdschap sluit je iedereen weer in de armen ! Bij thuiskomst was het huis versierd en werden we opgewacht door de hele fam!!Een warm welkom na een langeonvergetelijke reis. Hetechte besef moet denken we nogkomen, maar we zijn in ieder geval weer 'terug op aarde'. Het zal best moeilijk zijn dedraai van het 'gewone' leven weer op te pakken, maar dat gaat zeker ook weer lukken. We willen het 'gevoel' nog lang vasthouden en eigenlijk ook niet helemaal meer kwijt raken. Deze bijzonderereis heeft ons veel opgeleverd voor nu en in de toekomst en we kijken er allebei met een heel goed gevoel op terug!!!! Met dit laatste verhaal beëindigen wij dit blog en wij bedanken nogmaals alle lezers voor de steun en lieve reacties die we hebben gekregen.

'NO SUENES TU VIDA, VIVE TU SUENO'

ellen.

Lieve Marja en alie,wat fijn dat jullie weer thuis zijn,en wat moeten jullie een geweldige ervaring met jullie meedragen.
Geniet heerlijk van elkaar en familie en vrienden.
Bedankt dat ik mocht "meelopen". Ook dit was heel bijzonder.
Tot gauw. Liefs ellen

Ellen & John

Wauw! alweer thuis, lekker hoor!
Was idd heel erg leuk en bijzonder om mee te lezen met jullie reisverhalen!
Groetjes!

Harm

Welkom in het o zo mooie Nederland

Fred en Wil

Hoi Alie en Marja, Welkom thuis. Blij dat alles goed is gegaan en dat jullie kunnen terugkijken op zo'n mooie bijzondere tocht. Vast wel weer blij in jullie eigen bed te mogen liggen! Geniet nog maar lekker na!

Annemieke

Geweldig! Dit is onvergetelijk!

Geesje

Geweldig!Wat een prestatie!
De verhalen zal ik missen.
Lekker in je eigen bedje.

Marjan Bart

En dan zit het er al weer op! Welkom terug, wat zal iedereen blij zijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Geniet van de rust en van elkaar.

Vera

Toch een beetje heimwee dus, kan ik begrijpen hoor! En Marja is denk ik wel toe aan een paar nachten goed doorslapen. Ik verheug me er op jullie weer in levende lijve te zien en spreken. Tot gauw!!

Sytske en Joop

Oke, we vonden het fijn jullie te mogen volgen tijdens deze voetreis.
Welkom thuis!!!!!!!

Tine H.

Hallo Marja en ALie,
Al weer een paar dagen thuis. Hoe anders ver"lopen" de dagen nu en het zal ook wel weer snel wennen.
Nog wat aftrainen de komende weken? Of kunnen jullie geen wandelschoenen meer zien!
Nog van harte gefeliciteerd met jullie prestatie.

Mieke Westerkamp

Hoi Marja en Alie, welkom thuis!!

Wat goed dat jullie het hebben gehaald, leuk om jullie verhalen te lezen!

Groetjes Mieke

wim smit

hallo alie en marja ,ik vind het top dat jullie weer thuis zijn na zo geweldig tocht. ik zou graag eens met jullie beide praten over jullie belevenissen
vrgr wim

h.meulenbroek@quicknet.nl

Beste Alie en Marja,

Gisteren hebben we elkaar gesproken in de winkel in Spanbroek, waar je mij over jullie tocht hebt verteld. Wat een avontuur!!! Wat knap!!! Dit is ook een van mijn dromen en door te lezen over jullie "Camino", hoop ik echt dat het er eens van komt.
"De reis van je leven". En nu weer gewoon ... dat zal wennen zijn.
Hartelijke groeten,
Willy Meulenbroek

Valerie en Co

Tot gauw en ook ik zal jullie verhalen missen, zo leuk om te lezen en op deze manier met jullie mee te lopen.
Geweldig! gr. Valerie